Iar...


Referendum, iarăşi referendum! Încă o dată se advereşte că cei pe care nu-i ajuţi să moară nu te lasă să trăieşti.

Personal am fost întotdeauna de părere că lipsa de agresivitate (legală, desigur) a lui Traian Băsescu şi a PDL-ului a dus la proliferarea restauraţiei bolşevice. Ţintele, în puţinele cazuri în care acestea au existat, au fost total greşite - nu obţii nimic, de exemplu, spunându-i unui nesimţit de teapa turnătorului (dovedit de justiţie) Voiculescu că este nesimţit - atacul trebuia dat la bază, acolo unde activează corifeii nesimţitului. N-am să dezvolt mai departe aceste teze, ele reies destul de clar - zic eu - din articolele publicate în trecut.

Având în vedere cele de mai sus, mă văd obligat să-mi declar public poziţia în privinţa suspendării:
Nu îl voi susţine pe Traian Băsescu dar voi vota împotriva suspendării pentru că un vot împotriva suspendării înseamnă, în aceste vremuri tulburi şi periculoase, un vot împotriva rebolşevizării ţării, un vot împotriva inamicului de la răsărit ale cărui cozi de topor încearcă scoaterea României din Uniunea Europeană.

Dacă vă sperie noua lovitură de stat a bolşevicilor, dacă vă sperie rapiditatea cu care este distrusă munca de ani şi ani de zile a acestui popor în încercarea sa de a păşi cu capul sus în lume, mergeţi la referendum şi, mai ales, votaţi împotriva suspendării.

Publicat de: Mihai (C.T.)
Data: 8 iulie 2012 (12:53)
Arhivat în: , , , ,

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Designed by SimplexDesign |

hit counter for blogger