Annuit cœptis


Actualizare - 15-05-2012
Între data publicării acestui articol şi data la care să produce această actualizare, atât Mihail Neamţu cât şi mişcarea domniei sale au reuşit performanţa de a se prăbuşi glorios în cloaca discursurilor, mesajelor şi comportamentului politicianist cu specific românesc.

Legea electorală ne spune că cifra magică e 25.000 (cu aderenţi din 18 judeţe). Există oare resurse ascunse în societatea civilă pentru o asemenea ispravă? Să dea Dumnezeu.
Mihail Neamţu - 28/09/2011
N-am scris de mult şi probabil că nu voi mai scrie mult timp de aici înainte pe blog. N-aş fi scris nici acum, sunt ferm convins că ţara asta nu se va face bine nici cu Mişcarea Populară, nici cu Noua Republică, după umila mea părere singura soluţie viabilă este Sfânta Mitralieră. Radem tot şi o luăm de la zero (aşa cum trebuia făcut în '89 - '90).

Nu pot însă trece cu vederea mârşăvia cu care a fost atacat Mihail Neamţu la B1. De Turcescu şi Turturică nu mă mir, ştiu în ce cloacă s-au format, însă atacul furibund şi inexplicabil (oare?) al Andreei Pora m-a deconcertat. Nici unul din cei trei (jurnalişti?, inchizitori?, gestapovişti?, nkvdişti?), n-a arătat măcar o brumă de real interes pentru programul şi ideile cu care Noua Republică se prezintă în faţa oamenilor. La un moment dat am avut impresia că tustrei, fără osebire şi în sincron perfect, şi-au zgâriat discul, tot ce reuşeau să dea pe goarna pateticelor patefoane din dotare era un soi de leit-motiv: "Neamţule, eşti marioneta lui Lăzăroiu?". A, desigur să nu uităm, au venit şi cu deja celebrul "Băsescu e de vină!" în versiune ceva mai soft.

Şi uite aşa, confuz, uimit şi oarecum enervat, mi-am zis că, din moment ce Andreea Pora s-a speriat atât de tare de Neamţu încât a simţit nevoia să-l anihileze, omul ăsta şi ideile din spatele său sunt pe cale să devină o ameninţare reală la adresa unui anumit tip de gândire din tiparele căruia unii oameni sunt prea speriaţi ca să iasă.

Iată deci o parte din motivele care mă determină să sprijin oferta politică a Noii Republici.

P.S. Pentru cei ce încă nu s-au documentat:
Crez politic

Publicat de: Mihai (C.T.)
Data: 29 septembrie 2011 (21:30)
Arhivat în: , , , , , ,

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Designed by SimplexDesign |

hit counter for blogger